Категории

Промоции

PrestaShop

Условия за пазаруване:

1. Поръчка/поръчките могат да бъдат направени от регистрирани потребители чрез попълване и потвърждаване на формуляр за поръчка на електронната ни поща. След направена поръчка представител на Gardenex.bg ще се свърже с клиента (до 24 часа в работен ден или до 48 часа в почивни/празнични дни) на посоченият телефон за контакт за уточняване на деня на доставка и други подробности около поръчката.

2. Поръчаните стоки се доставят от куриерска фирма „Еконт Експрес“ за сметка на потребителя/клиента на посочен от него адрес за доставка или посочен  офис на „Еконт Експрес" за съответното населено място, в съответствие с посочените тарифи в общите условия за доставка на куриерска фирма „Еконт Експрес“. Ако при получаване на стоката клиентът установи, че заявения размер не съответства на неговите желания (т.е. клиентът неправилно е определил размера на стоката), то тя може да бъде подменена с друг размер, но РАЗХОДИТЕ ЗА КУРИЕРСКИ УСЛУГИ ПРИ ПРОЦЕДУРАТА ПО ПОДМЯНА СА ЗА СМЕТКА НА КЛИЕНТА.

3. Начини на плащане: Стойността на всяка поръчка се потвърждава преди изпълнение на доставката. Клиентът заплаща стойността на поръчката и стойността на доставката. Плащането на стоките става с наложен платеж при получаване на стоката от куриер. Възможно е плащане и по банков път, като поръчката се изпълнява след получен банков превод.

Всички обявени цени в интернет магазина са в български лева с включен ДДС за един брой. Срок за доставка: 1-3 работни дни. В случай на голямо търсене или непредвидено затруднение при обработване на поръчките срокът може да се удължи. При наличие на обстоятелства водещи до забавяне изпълнението на поръчката клиентът ще бъде своевременно уведомен на посочения телефон за контакти.

Поръчки, направени през почивни дни (събота, неделя или празници) се обработват през първия работен ден след тези почивни дни

Връщане  на закупена стока:

Според  „Закон за защита на потребителя”, потребителят има право да върне, закупената от него стока в рамките на 7 дни от датата на закупуване на стоката. Разходите по връщане на стоката(разходи за куриерски услуги) са за сметка на потребителя!

Условия за връщане на стока:

1. Трябва да бъде в същото състояние като при доставката
2. НЕ ПОДЛЕЖАТ НА ВРЪЩАНЕ продукти които са: поправяни, повредени, с увредена опаковка, със следи от износване,  с одрасквания, следи от удари. Когато е правен опит за ремонт, монтаж, демонтаж, модификация от потребителя или адаптация от неупълномощени лица или фирми. При неправилен монтаж от потребителя. Когато не са спазени условията за експлоатация, съхранение и транспорт. При причинени повреди от неправилно боравене, претоварване, механични повреди, сътресение, удар, въздействие на температура, влага или други фактори извън допустимите граници, прах, предмети или др. При токови удари, гръмотевици, наводнения, пожари, форсмажорни обстоятелства, други външни въздействията извън контрола на Производителя, Вносителя, Търговеца или Сервиза. При използване на стоката не по предназначение. При работа с нестандартна захранваща мрежа, с други неподходящи или нестандартни устройства, с нестандартна кабелна мрежа.
3. Продуктът трябва да е  в оригинална опаковка, придружена от непокътнатите етикети, оригиналната гаранция, в случай, че е била издадена от производител/дистрибутор и всички документи с които е доставен продукта.
4. Продуктите трябва да са придружени с всички аксесоари, с които са доставени на клиента.

Gardenex.bg се задължава да върне заплатената сума за продукта/продуктите, без сумите платени за доставка на куриера, в 15 дневен срок, който започва да тече от реалното получаване на стоката, от която потребителя се е отказал.

При констатация на дефектен продукт до 24 ч. от получаването му и при ненарушен търговски вид на стоката, ние се ангажираме той да бъде подменен с нов съгласно гаранционните условия на съответната фирма производител или да възстановим заплатените от Вас стойност на стоката, съгласно чл.55 от ЗЗП, считано от датата, на която Вие като потребители сте упражнили правото си на отказ.

При получаване на пратката трябва да проверите съдържанието на пакета за съответствия на стоката със заявката. При нарушения във външния вид на стоката възникнали при транспорта, трябва да се обърнете към куриера за протокол за увредена пратка.